Ilmainen toimitus kaikkiin verkkokaupan ostoksiin!

Kaikkea kaunista

Usein kysytyt kysymykset

ETKÖ LÖYDÄ VASTAUSTA KYSYMYKSEESI?

Asiakaspalvelumme auttaa mielellään:
info@lutunen.fi
Puh. 040 517 1834 (ark. klo 9 - 21)

Asiakaspalvelu- osion yhteydenottolomakkeella tai livechatin kautta.

1. MITEN TEEN TILAUKSEN?


Rekisteröitymällä sivun yläkulmasta voit luoda itsellesi asiakastilin "KIRJAUDU SISÄÄN". Asiakastilille tallentuvat tiedot kaikista ostoistasi.

Tilaaminen onnistuu myös ilman rekisteröitymistä keräämällä tuotteet suoraan ostoskoriin.

Saat haluamasi tuotteen ostoskoriin klikkaamalla tuotteen kuvaa tai pikakatselua, ja painamalla “Lisää ostoskoriin” -painiketta. Tuote siirtyy automaattisesti ostoskoriisi, ja voit jatkaa ostoksiasi halutessasi. Klikkaamalla ostoskoria sivun yläkulmassa näet ostoskorisi sisällön, ja pääset tekemään tilauksesi loppuun. Ostoskorissa voit tarkistaa ja maksaa tilauksesi, muuttaa tuotteiden lukumäärää ja poistaa tuotteita.

Maksun voit suorittaa kun olet tarkastanut ostoskorin sisällön. Kirjautuneena käyttäjänä asiakastilisi tiedot päivittyvät automaattisesti tilauslomakkeeseen. Mikäli et ole rekisteröitynyt käyttäjä, voit täyttää tilauslomakkeen tiedot myös kirjautumatta järjestelmään.

Seuraa tilauslomakkeen ohjeita. Lisätietoa tilauksesta löydät myös “Vinkit ja ohjeet” -osiostamme. Onnistuneesta tilauksesta saat aina vahvistusviestin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Vahvistuksesta löydät tilausnumeron ja lähetystunnuksen, joiden avulla voit seurata tilauksesi kulkua Postin sivuilla.

Mikäli sinulla on Lutunen.fi -lahjakortti ja haluat maksaa tilauksesi sillä, syötä lahjakortin koodi ostoskorin kampanjakoodi -kenttään. Lahjakortin arvo vähentyy tilauksesi loppusummasta koodin syötön jälkeen.

Ongelmatilanteissa ota aina yhteyttä asiakaspalveluumme! Asiakaspalvelumme palvelee sähköpostitse, puhelimitse, livechatin tai verkkokaupan yhteydenottolomakkeen kautta.

Asiakaspalvelumme:

info@lutunen.fi

Puh. 040 5171 834 (ark. klo 9 - 21)


2. MINNE SYÖTÄN ALENNUKSEEN OIKEUTTAVAN KOODIN?


Koodi syötetään kassalla kohtaan "Onko sinulla alennukseen oikeuttava koodi?"



3. MITEN, MILLOIN JA MINNE TILAUKSENI TOIMITETAAN?


Tilauksesi lähetetään tilauspäivänä tai seuraavana arkipäivänä tilauksesta. Pakettisi toimitetaan haluamaasi noutopisteeseen 2-4 (HUOM! erikoistuotteilla voi olla 1viikon toimitusaika) arkipäivän kuluessa. Emme vastaa Postin kuljetuksesta johtuvista viivästyksistä.

Mikäli tilaamasi tuote mahtuu tavalliseen kirjekuoreen, se toimitetaan suoraan haluamaasi osoitteeseen.


4. MITEN VAIHTO TAI PALAUTUS HOIDETAAN?


Meille on tärkeää, että löydät itsellesi juuri sinulle oikean korun. Tämän takia Lutunen.fi kustantaa yhden vaihdon ja palautuksen postikulut jokaista tilausta kohden. Toisin sanoen tarjoamme yhden ilmaisen palautuksen tai vaihdon tuotetta kohden.

Mikäli haluat vaihtaa tai palauttaa samasta tilauksesta tuotetta useammin kuin kerran, maksat itse vaihtoihin ja palautuksiin liittyvät postikulut.

Tuotteet tulee palauttaa alkuperäisessä kunnossaan, 14 vuorokauden kuluttua tuotteen saapumisesta. Sovita siis tuotteita ennen tuotelappujen irrottamista. Emme korvaa käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli sinulle herää lisää kysymyksiä palautuksista ja vaihdoista!